Program Partnerski SEB-COMP
Jeśli trafiłeś na tę zakładkę, to najprawdopodobniej w poszukiwaniu solidnego partnera handlowego, w zakresie sprzedaży produktów takich jak: drukarki 3D, skanery 3D, urządzenia do postprocessingu oraz materiały eksploatacyjne i części. Do współpracy wnosimy także usługi: druku 3D, szkoleń w siedzibie Klienta oraz w wersji online. Zapewniamy także otoczkę edukacyjną, w postaci scenariuszy zajęć do pracy z drukarką 3D.
Jakie korzyści czekają na Ciebie w ramach Programu Partnerskiego SEB-COMP?
-
szeroki wybór produktów od kilkudziesięciu producentów, co daje nam łącznie ponad 300 urządzeń
-
fachowe doradztwo,
-
bezpłatną rejestrację
-
proste zasady przystąpienia do programu oraz członkostwa
-
osobistego opiekuna Twojego konta
-
dostęp do materiałów reklamowych
-
atrakcyjne prowizje partnerskie oraz możliwość ich negocjacji
Jak wygląda proces przystąpienia oraz udziału w Programie Partnerskim SEB-COMP?
-
zgłoszenie członkostwa, poprzez przesłanie danych do założenia konta na adres: pp@seb-comp.pl
-
przekazanie leada
-
wypłata prowizji, po zakończeniu procesu sprzedaży
Najczęściej zadawane pytania:
-
Kto może zostać członkiem Programu Partnerskiego SEB-COMP? - Program dedykowany jest zarówno dla osób fizycznych, jak i firm, które potrzebują wsparcia oraz poprowadzenia sprzedaży produktów, znajdujących się w ofercie firmy SEB-COMP
-
Jakie opłaty, generuje udział w tym programie? - Obecność w PP SEB-COMP jest dla naszych partnerów bezpłatna na każdym z jego etapów.
-
Kiedy następuje wypłata prowizji? - Ustalona prowizja, zostanie przelana na wskazane konto, do 14 dni roboczych, od daty zakończenia procesu sprzedaży - zaksięgowania środków na naszym koncie.
Po więcej informacji oraz w celu rejestracji, zapraszamy do kontaktu mailowego: pp@seb-comp.pl